Coves de Serinyà

El passat dissabte 27 de maig els alumnes de les diferents especialitats de plàstica, varen visitar les Coves de Serinyà. Primer ens van ensenyar algunes de les eines que utilitzaven els homes prehistòrics i els seus usos, quin tipus de pedres utilitzaven, com vivien i s’alimentaven …desprès varem visitar una de les coves i ens vam poder imaginar com devien viure aquests homes del passat.

Ens varen ensenyar com feien el foc aquests homes que no tenien llumins, utilitzaven minerals com la pirita i el sílex, herba seca i bolets de soca i màgia pel fregament de les pedres: feien foc.

I finalment es va realitzar un taller de pigments i els alumnes varen pintar amb plomes, sobre una base a la paret que imitava una cova, alguns van acabar pintant amb els dits i altres també amb les mans, varen sortir pintures molt interessants i molt prehistòriques!!!!!

Els comentaris estan tancats.