Exposició Fotogràfica

Durant tot aquest mes de juliol a l’Escola Municipal d’Expressió es pot visitar en horari de tardes, de 4 a 2/4 de 8, una exposició fotogràfica del treball realitzat pels alumnes de l’especialitat de fotografia titulada ”Circ Rosa Raluy”.

Aquesta mostra  va sorgir i es va realitzar del treball de camp proposat en relació a l’estada durant el desembre de 2019 del Circ Raluy a Olot.

Els autors  van tenir accés a les estàncies i camerinos, així com de l’espectacle, per tal de poder captar l’essència del que és la vida i treball de les persones integrants d’aquesta companyia d’arts escèniques.  El contacte humà va ser essencial per poder transmetre en les fotografies el dia a dia d’aquest món tant peculiar del circ.