INGRID SOLÉ

Durant el curs, l’alumne aprendrà la Tècnica Tiffany per endinsar-se al món dels Vitralls.  L’alumne crearà els seus treballs de Vidre a partir d’una proposta artística inicial o escollint un disseny propi per tal de personalitzar la seva obra i encaminar-se en la recerca del seu propi llenguatge.

L’objectiu del curs és aprendre i perfeccionar tècniques de tall, polit o soldadura tot compartint un espai d’expressió, creació i experimentació en vidre, on l’alumne podrà resoldre els dubtes que vagin sorgint durant la realització del seu projecte, rebent un acompanyament proper en cadascuna de les sessions.

Es tracta d’un taller on no és necessari tenir experiència prèvia, doncs partim de zero, per introduir-nos mica en mica en l’apassionant món del vitrall. A partir de 13 anys.

Horaris

Dijous, de 10.30 a 13.30 h