Preinscripcions i Matrícula

NENS/ES I JOVES

PREINSCRICIONS

Dates i horari de matrícula:

De l ’11 al 15 de juny, a través de l’adreça http://www.olot.cat o bé personalment a l’EME de 2/4 de 6 a 2/4 de 8 del vespre (places limitades).

Documentació :
– Una fotografia carnet.
– Una fotocòpia del carnet de la seguretat social.
– Una fotocòpia del DNI del pare/mare o tutor legal
– Una fotocòpia del DNI de l’alumne o del llibre de família.
– Una fotocòpia del carnet de família nombrosa o monoparental
(si es dóna el cas).
– Els 20 dígits del compte bancari + IBAN (el document s’omplirà a l’escola)

En cas de fer preinscripció, es farà la matrícula automàticament. En aquest cas no caldrà fer el procediment de matrícula.

Dates i horari de matrícula:

Del 17 al 21 de setembre, a través de l’adreça http://www.olot.cat o bé personalment a l’EME de 2/4 de 6 a 2/4 de 8 del vespre (places limitades).

Documentació per a fer la matrícula:
– Una fotografia carnet.
– Una fotocòpia del carnet de la seguretat social.
– – Una fotocòpia del DNI del pare/mare o tutor legal
– Una fotocòpia del DNI de l’alumne o del llibre de família.
– Una fotocòpia del carnet de família nombrosa o monoparental (si es dóna el cas).
– Els 20 dígits del compte bancari + IBAN

* Hi ha bonificacions per a segon germà, famílies nombroses i famílies monoparentals.
Més informació a la secretaria de l’escola al telèfon 972 26 68 47

ADULTS

PREINSCRICIONS

– Una fotografia de carnet.
– Una fotocòpia del DNI
– Una fotocòpia de la tarja de la seguretat social.
MATRÍCULES

Dates i horari de matrícula:

Es faran presencialment a l’EME de 17.30 a 19.30:

1r trimestre: Del 17  al 21  de setembre de 2018
2n trimestre: Del 17  al 21  de desembre de 2018
3r trimestre: De l’11 al 15 de març de 2019

Documentació per a fer la matrícula:

– Una fotografia de carnet.
– Una fotocòpia del DNI
– Una fotocòpia de la tarja de la seguretat social.

En compliment de l’article 5 de la Llei 15/1999, de protecció de dades de caràcter personal, l’Institut Municipal d’Educació d’Olot, l’informa que les dades de caràcter personal que es recullen per mitjà de la sol·licitud, s’inclouen en el fitxer informatitzat i en suport paper, de l’Escola Municipal d’Expressió, amb la finalitat exclusiva de gestionar la seva inscripció a les nostres classes. La informació que s’inclou a la butlleta ens és necessària per oferir-li un bon servei. L’IME facilita el dret reconegut per la LOPD d’accedir, rectificar o cancel·lar les seves dades personals i, si cal, pot dirigir-se a les nostres oficines situades a l’avinguda Sant Joan de les Abadesses, 20-22 d’Olot.