Preinscripcions 21/22

S’obre el període de preinscripcions per al curs 2021/22. Des d’aquest dilluns 31 de maig i fins al 13 de juny, totes les persones que vulguin poden apuntar-se a les diferents especialitats que ofereix el centre de cara al proper curs.

Aquestes inscripcions s’ofereixen perquè la gent interessada pugui reservar plaça en alguna de les disciplines programades per al curs vinent. Més endavant, al llarg del mes de setembre,  caldrà formalitzar la matrícula en el període de matrícules corresponent.

Aquest curs 21/22, l’EME manté les especialitats que s’oferien fins ara i se n’hi afegeixen d’altres com l’Art en Vidre, Explorart i la recent estrenada Cuina Creativa.  A la pàgina web de l’EME escolaexpressio.olot.cat. podreu conèixer totes les propostes: la diversitat de tallers, disciplines i horaris que s’ofereixen per a totes les franges d’edat. Al web, també hi trobareu  l’apartat per apuntar-vos i reservar la plaça sense que impliqui cap compromís fins a formalitzar la matrícula. Aquest tràmit també es pot realitzar de manera presencial  a les oficines de l’escola.

Si voleu disposar de més informació dels cursos us recomanem visitar la pàgina web escolaexpressio.olot.cat. Hi trobareu amb detall cada proposta. També podeu trucar al telèfon 972266947 per a qualsevol aclariment (en horari de tardes) o bé enviar un correu electrònic a escolaexpressio@olot.cat.