Tavi Algueró

El mètode d’aprenentatge en aquesta especialitat consisteix en plantejar propostes per a incentivar que els alumnes, a partir de 8 anys, treballin i tinguin projectes a realitzar. Amb això, poder intervenir donant consells, fent suggerències i reflexionant en aspectes de caire més tècnic com, també, en els d’àmbit més conceptual.

Treballem a partir d’idees amb un cert argument per ,així , poder desenvolupar treballs tot perfeccionant la manera particular de dibuixar de cada alumne, segons l’edat i el nivell assolit , donant les pautes tècniques pertinents per tal d’anar donant més qualitat i comprensió als dibuixos, sempre respectant l’estil i les preferències temàtiques de cadascú.

A través d’algunes sessions teòriques acompanyades d’exercicis pràctics, documentació i el coneixement de diversos materials gràfics, intentem portar els treballs a un nivell prou satisfactori per als autors/es.

Horaris i grups

Dilluns, de 17.30 a 19.30 h