Els inicis de l’escola

Els nostres inicis els trobem a l’Escola de Belles Arts  d’Olot i la seva inquietud per ampliar  els tallers i monogràfics a un nou públic: els nens. D’aquesta manera va començar l’activitat d’Expressió plàstica als Claustres del Carme, donant classes de dibuix i pintura als més petits.

Al 1989 l’Escola de Belles Arts passa a ser un centre d’ensenyament oficial convertint-se en l’actual Escola d’Art d’Olot. Al oficialitzar els estudis els alumnes de 6 a 14 anys quedaven desvinculats del centre i d’aquí va néixer la possibilitat de crear una escola amb nom propi, la que es va anomenar Escola Municipal d’Expressió (EME).

Al cap de pocs anys ens varem haver de traslladar per manca d’espai a Can Marguí, on l’EME es va consolidar portant a terme diferents activitats relacionades amb el món de l’Expressió Artística. Es crea la nova àrea de Teatre, els monogràfics de Còmic, Tècniques Pictòriques per a joves i Ceràmica.

Al curs 2001-02 l’EME torna a canviar d’emplaçament i ens traslladem on som actualment. El fet de disposar d’un espai molt més ampli ens anima a engegar noves ofertes, consolidant els monogràfics com a  cursos anuals ( Ceràmica, Còmic, Pintura-escultura,..) i iniciant noves especialitats, com són Creacions digitals o Plàstica-teatre. Finalment, i com a resposta a la demanda que ens heu fet arribar, hem ampliat la  nostra franja d’edat, organitzant des de fa tres cursos diferents tallers per adults.