TEIA BOADA

Curs en el que aprendrem a millorar les nostres imatges digitals i a crear-ne de noves expandint les nostres possibilitats creatives.

Ho farem a partir d’un programa específic i aprendrem les diferents tècniques per arribar a diversos resultats.

Primer aprendrem a gestionar documents, utilitzar capes, seleccions i màscares. Ho integrarem a desenvolupar l’habilitat de transformar i corregir contingut. Coneixerem les eines de retoc i els avantatges de treballar amb capes d’ajust per tractar de forma personalitzada llums i ombres i el color de manera precisa i eficient.

Aprendrem a dominar el ventall de possibilitats per realitzar treballs basats en la imatge i farem exercicis pràctics

Horaris i grups

Dilluns, de 17.30 a 19.30 h

Divendres, de 17.30 a 19.30 h

Primer Trimestre · Octubre a Desembre

Segon Trimestre · Gener a Març

Tercer Trimestre · Abril a Juny

PREUS

Joves, 105 € / trimestre

Adults, 112 € / trimestre

Jubilats, 84,5 € / trimestre

L’alumne ha de portar el seu propi ordinador i programari. Per a més informació sobre els requisits, contactar amb l’escola.

Apunta't