Joan Vila torna a exposar a l’EME

Fins el 20 de desembre es podrà visitar, a l’espai expositiu de l’Escola Municipal d’Expressió, una mostra de la feina que realitza de manera incessant, l’artista de Sant Jaume de Llierca, Joan Vila.

Aquesta exposició està composta d’il·lustracions de contes de llegendes d’en Josep Berga i Boix. Una obra romàntica, naturalista, catòlica, paisatgista i quasi modernista sobre virtuts, confiances i invocacions humanes. Llegendes amb dimonis i bruixes en una versió contemporània d’un clàssic olotí.

En Joan, és un treballador incansable que tot escoltant música clàssica i atrapat en la seva esquizofrènia paranoide improvisa i executa de manera directa  les tècniques de l’acrílic, retoladors i esprais donant forma a dibuixos i pintures d’una gran expressivitat i excel·lent execució.

Aquesta mostra es pot visitar en horari lectiu de l’EME, preferentment de 2/4 de 5 a 2/4 de 8 del vespre de dilluns a divendres.