GEMMA RIBA

Gemma Riba Trepat
Igualada, 1969

La seva diversa formació al llarg dels anys completa la Llicenciatura de Belles Arts. Se’n destaquen els diferents cursos que realitza al país i a fora.

A Anglaterra a la Winchester School of Art en l’àmbit del gravat i als Estats Units realitza tallers d’especialització en tècniques d’elaboració de paper.

Professionalment vinculada a l’Escola Municipal d’Expressió d’Olot on realitza la seva tasca com a docent amb infants principalment, però també treballa amb joves i realitza formació per a mestres de Primària en l’àmbit de les arts plàstiques. A través dels Recursos Educatius de la ciutat ofereix tallers a les escoles d’Olot i la Garrotxa.

En els darrers anys es forma en experiències on es vincula moviment i art (www.segnimossi.net). Aquestes propostes complementem el seu treball i afavoreixen al desenvolupament físic i emocional dels infants.

A banda realitza exposicions al llarg dels anys a diferents indrets del país. A Barcelona forma part dels col·lectiu d’artistes Art-Tra i actualment realitza projectes amb el col·lectiu Boumontví.

Actualment forma part de l’equip d’educació Visual i Plàstica de l’ICE, de la UDG de Girona.

Expressiva i de mans creatives, sempre imagina i tragina, carro amunt i avall a les escoles, idees, materials i bona sintonia.