ANNA AUMATELL

Anna Aumatell Plantalech
Olot, 1986

Iniciant-se en el món de les arts escèniques, l’any 2010, amb un curs d’improvisació, és quan descobreix la seva veritable passió: interpretar i transmetre emocions. Des de llavors ha treballat en diverses entitats d’arts escèniques, fundant al 2012 La Companyia Pic Pic, amb comèdies de creació pròpia, espectacles de carrer i presentacions amb l’humor com a eix principal.

Paral·lelament ha rebut formació artística en escoles d’arts escèniques de Girona i Barcelona en tècniques d’improvisació, màscara i teatre de text; des de drama fins a comèdia, de la mà de professionals com Roger Ribó, Carla Torres o Rosa May. També s’ha format en tècniques corporals i de dansa amb Cristina Lugstenmann i Mar Medina.

Actualment imparteix formació teatral i tècniques per parlar bé en públic a l’Escola Municipal d’Expressió d’Olot. Forma part de l’organització del Festival El Petit Format, de la companyia Una Càpsula de Teatre i és l’actriu del nou projecte teatral de la Companyia Anna Roca: Valentina Quàntica.

En el camp audiovisual ha participat en diversos videoclips, anuncis i curtmetratges. Des del 2020 utilitza les xarxes socials per difondre amb esquetxos humorístics i petits monòlegs la seva visió del món.

El teatre i l’humor poden fer-te una persona més oberta, empàtica i feliç! No creus que val la pena provar-lo?