GEMMA IBARS

Gemma Ibars Garrofé
Sant Feliu de Guíxols, 1975

Llicenciada en Escenografia al Institut del teatre de Barcelona el 2008 va cursar també els estudis de Interiorisme a l’Escola de Belles Arts d’Olot el 2004. Directora artística durant 12 anys de l’empresa de realitzacions per l’espectacle Realitzacions.com

Des de fa uns anys s’estableix a Olot per dirigir la seva trajectòria professional cap a altres sectors cercant així una certa estabilitat laboral i familiar, alhora posant a disposició de l’EME, l’escola d’expressió, els seus coneixements i la seva experiència professional adquirides al llarg dels anys.

L’especialitat per exercir classes és la de Scrapbooking entre d’altres matèries també exercides teatre-plàstica, manualitats plàstiques, tècniques de pintura, màscara, escultura, maquillatge, …a la suma d’aquests coneixements hi ha darrera molta experiència i una titulació de monitora de la Generalitat de Catalunya des del 1993.

Amb ella aprendràs a fer un munt de coses boniques i creatives explicades de forma senzilla, clara i propera.