Mariona Piris

El curs de Joieria Artística consisteix en crear peces elaborades en metall i/o altres materials on es pretén aprendre la tècnica de l’ofici fomentant un disseny contemporani.

El Treball es basa en propostes concretes les quals s’acoten en quan a tipologia de peça  i tècniques a treballar però són  lliures en quan a disseny, d’aquesta manera l’alumnat  aprèn vàries tècniques de joieria i alhora treballa la creativitat.

Tot i que no es necessita de cap experiència per a fer el curs, la  joieria requereix de certa complexitat tècnica així que la durada de les sessions són de tres hores i també treballem en grups reduïts per a que es  pugui fer un acompanyament  més proper.

Al final de cada exercici l’alumnat s’empota una joia de disseny i elaboració pròpies cap a casa.

Horaris i grups

Dimarts, de 10 a 13 h

Dimecres, de 10 a 13 h

Dimecres, de 16.30 a 19.30 h

Dijous, de 10 a 13 h

Primer Trimestre · Octubre a Desembre

Segon Trimestre · Gener a Març

Tercer Trimestre · Abril a Juny

PREUS

Adults, 205 € / trimestre

Jubilats, 164 € / trimestre

El preu no inclou el material en que s’elaboren les peces.

Apunta't