Omple el formulari i ens posarem en contacte amb tu per acabar de formalitzar la matrícula

Descomptes

En cas de ser família nombrosa o monoparental, degudament acreditada i la unitat familiar no superi el límit de la renda de 50.000 €, s’aplicarà una bonificació del 30%.

En el cas de realitzar dues activitats a l’escola, s’aplicarà una bonificació de la matrícula de la segona activitat (26 euros), en el cas dels cursos trimestrals, o no es pagarà la matrícula de la segona activitat (78 euros) en el cas dels cursos anuals.

En cas de tenir un segon membre de la unitat familiar (germans i/o pares o tutors legals) matriculat a l’escola, i la unitat familiar no superi el límit de la renda de 50.000 €, s’aplicarà una bonificació del 20%. Aquesta bonificació s’aplicarà a la quota més reduïda.

Els descomptes no s’aplicaran a les matrícules dels majors de 60 anys.

Els descomptes no són acumulables.

GET STARTED

0$