Anna Aumatell

Un curs adreçat a totes aquelles persones que vulguin aprendre tècniques teatrals bàsiques i millorar la seva creativitat. Es partirà de la improvisació humorística per, mitjançant jocs i escenes grupals, aprendre a ser espontanis, millorar l’expressió i sortir de la rutina per prendre’s amb humor el dia a dia. Es farà un recorregut per diversos registres teatrals (clown, màscares, comèdia, cos..) amb la finalitat que cada alumne descobreixi el propi potencial artístic en un entorn agradable i proper.

A final de curs es pot valorar l’opció de fer una posada en escena amb públic per a l’alumnat que ho desitgi, però sempre serà opcional. Es poden cursar els trimestres independentment un de l’altre, tot i que és recomanable fer el curs sencer per aprofundir bé en la tècnica i millorar la pròpia actitud a escena i a la vida gràcies a la improvisació.

Horaris i grups

Dilluns, de 18 a 20 h