Joan Vila exposa a l’EME

A partir d’aquesta setmana i fins el mes de febrer es podrà visitar, a l’espai expositiu de l’Escola Municipal d’Expressió,  una mostra de la feina que realitza de manera incessant, l’artista de Sant Jaume de Llierca, Joan Vila.

Aquesta exposició està composta de 35 obres que formen part de 5 treballs diferents que ens transporten als mons interiors amb personatges, elements i simbologies, modelat tot plegat, per la peculiar psicologia de l’autor.

El traç polit, directe i segur dona resultat a unes imatges sorprenents i captivadores amb un transfons poètic i inquietant a l’hora.

En Joan, és un treballador incansable que tot escoltant música clàssica i atrapat en la seva esquizofrènia paranoide  improvisa i executa de manera directa  les tècniques de l’acrílic, retoladors i esprais donant forma a dibuixos i pintures d’una gran expressivitat i excel·lent execució.

Aquesta mostra es pot visitar en horari lectiu de l’EME, preferentment de 2/4 de 5 a 2/4 de 8 del vespre de dilluns a divendres.