Pol Serra exposa a l’EME

Aquest tardor, l’espai expositiu de l’EME, acull una exposició d’il·lustració i caricatura de Pol Serra, artista, dibuixant i docent reconegut. Amb el títol Retrats amb intenció, la mostra ofereix un recull acurat de caricatures creades per a revistes i diferents encàrrecs de personatges rellevants de l’esfera pública nacional i internacional.

Aquesta exposició ens apropa a una mirada incisiva, expressiva i personal de personatges coneguts, on l’estil únic de l’autor combina el compromís i la sàtira social amb un domini impecable de la tècnica del retrat. És una oportunitat magnífica per gaudir de la seva obra, especialment pensada per als amants del dibuix, la premsa i la caricatura.

L’exposició es podrà visitar del 28 de setembre al 18 de desembre de 2026, a l’Escola Municipal d’Expressió d’Olot. No us perdeu aquesta immersió en l’art de la caricatura i la il·lustració!