Irinia Julià

Expressió Corporal i Plàstica és una proposta de dues sessions d’una hora cadascuna enfocada a infants de 6 a 10 anys.

Durant una hora, els alumnes s’expressen a través de propostes tant individuals com col·lectives, on intervé l’expressió plàstica, el moviment i la música. Es potencia la creativitat, la iniciativa i les activitats en grup amb l’objectiu d’afavorir i treballar les relacions entre companys, aconseguint a través del poder transformador de l’art, viure les pròpies experiències d’una forma vivenciada.

Desprès es desplacen a una aula de plàstica, on troben un espai d’expressió individual, per fer les seves pròpies creacions a partir de les experiències viscudes a la primera sessió, a través de la descoberta de materials i el coneixem de tècniques concretes de dibuix, pintura i volum per a cada projecte.

Entenem l’art com un mitjà per expressar emocions i sentiments. Emprant un llenguatge no narratiu, buscant formes d’expressió no curriculars, però alhora riques i de fàcil connexió amb els infants. Oferirem noves propostes, que sorgeixen a partir de plantejaments que afectin el món de l’educació i que com escola, també ens aportin noves mirades a la nostra tasca.

Horaris i grups

Dijous, de 17.30 a 19.30 h