Aturada temporal

Arran de l’anunci del Govern sobre les noves restriccions que afecten a les activitats extraescolars, malauradament us hem de comunicar que l’Escola Municipal d’Expressió romandrà tancada durant les dues properes setmanes.

En el cas dels cursos anuals, la quota del mes de novembre, només se’n cobrarà la meitat de la mateixa. En el cas que s’allargui la suspensió de les activitats extraescolars, no es cobrarà la quota de tot el mes.

En el cas dels cursos trimestrals, en funció de com evolucionin les restriccions, ens ficarem en contacte amb els alumnes per tal de reprendre les classes i recuperar les que us hàgiu perdut.

Esperem que la situació millori i ben aviat puguem tornar a reprendre l’activitat que teníem fins ara.