Jofre Masó, autor del Cartell del Carnestoltes Infantil

En Jofre Masó Olivé, alumne del curs d’Il·lustració i Còmic de l’Escola Municipal d’Expressió (EME), és l’autor del cartell d’enguany. El treball està focalitzat en les disfresses i vol representar els conceptes d’alegria i diversió relacionats amb la celebració del Carnestoltes.

Els Esplais de la Garrotxa i l’Agrupament Escolta i Guia Nostra Dona del Tura han organitzat una nova edició del Carnestoltes Infantil d’Olot. Seguint amb el model iniciat el 2021, les activitats s’han agrupat per celebrar una matinal festiva. El Carnaval Infantil se celebrarà el proper dissabte 10 de febrer, començant al parc de les Mores i finalitzarà al Parc Nou. En cas de pluja es traslladarà al Pavelló Firal.

El Carnestoltes arrencarà a les 10 h amb la tradicional concentració al Parc de les Mores, on els petits i petites podran gaudir de xocolata i coca. Seguidament, a les 10.45 h i fins a les 11.45 h es portarà a terme la cercavila amb el rei i la reina de Carnestoltes que acabarà al Parc Nou; l’indret on es concentrarà gran part de la festa i on es podran trobar un conjunt de jocs gegants. A les 12 del migdia hi haurà el breu pregó del rei i la reina de Carnestoltes.

L’activitat està organitzada des del voluntariat que caracteritza les dues entitats impulsores i disposa de la col·laboració i suport d’entitats i empreses de la ciutat i del territori com l’Escola Municipal d’Expressió (EME), Bonpreu-Esclat, Gluki, la Serpentina, Cropic’s i l’Àrea de Cultura i Educació de l’Ajuntament d’Olot.