+ MOT – Des de dins. La literatura i el jo

Els alumnes de l’aula d’Il·lustració i Còmic de l’Escola Municipal d’Expressió han creat una col·lecció de punts de llibre seguint el tema proposat del Festival MOT, “Des de dins. La literatura i el jo”. Als participants a la mostra se’ls va plantejar que per poder realitzar el disseny i les il·lustracions  d’aquest treball calia que s’inspiressin en ells mateixos; el seu entorn social, lúdic, familiar; el seu futur, el passat; coses que els agraden o no. En definitiva, el punt de partida havia de ser una introspecció del seu mon interior i la seva pròpia manera de ser, experiències i anhels.

Aquests treballs es poden veure exposats als finestrals de la Biblioteca Marià Vayreda d’Olot fins a mitjans d’abril.