Exposició de l’artista Eduard Merino

A l’espai expositiu de l’Escola Municipal d’Expressió, durant aquest primer trimestre, s’hi podran veure obres de l’artista Eduard Merino de Castellfollit de la Roca.

L’artista Eduard Merino, de Castellfollit de la Roca, presenta a l’Escola Municipal d’Expressió una mostra de vint-i-dos dibuixos de retrats realitzats amb les tècniques dels llapis tous i carbonet, la major part sobre paper blanc i algun sobre tela. Es tracta de treballs de caire realista on s’hi poden reconèixer alguns personatges  extrets de l’obra de Ramon Casas, d’altres coneguts per la seva popularitat i també n’hi ha que estan fets amb aparença de persones reals però que formen o han format part de l’àmbit més proper del propi autor.