Ivet Vila, guanyadora del disseny del got de Festes del Tura 2023

La imatge que es mostrarà a tots els gots és obra de l’alumnat de l’Escola Municipal d’Expressió d’Olot. Enguany, la proposta seleccionada ha estat el treball d’Ivet Vila Vilanova, alumna de l’Aula d’Il·lustració i Còmic de l’EME i que està focalitzada en un dels membres de la faràndula olotina: els cabeçuts. La seva proposta – on es pot veure un cabeçut col·locant una gallarda – va ser l’escollida d’entre les 10 que es van presentar.

Cada any, l’alumnat a partir de 12 anys de l’EME té l’oportunitat de participar aportant les seves idees. Un dels reptes importants que els dissenyadors han de superar és el conjunt de requisits associats al got, com el de poc espai de què disposen pel seu dibuix, han de pensar en un disseny en blanc i negre, sense matisos, fet amb un únic traç i la temàtica ha de ser sobre els elements de la faràndula principal.