Nit de Curtmetratges

L’estrena serà a la gran pantalla, el pròxim dimecres 22 de juny a les 21 h als Cines Olot.

Com reaccionaries al saber que el teu nebot és transsexual? És possible que hi hagi una reunió secreta que governi el món? Per què és tan difícil triar el xampú al supermercat? A què estaries disposat a renunciar per tenir el fill perfecte?

Aquestes són algunes de les preguntes que els alumnes dels cursos ‘Teatre d’improvisació’ i ‘Creació d’una comèdia’ d’enguany, oferts des de l’Escola Municipal d’Expressió, s’han plantejat a l’hora de crear els seus projectes de cloenda del curs.

El resultat? Sis curtmetratges on es tracten temes d’actualitat des del prisma de l’humor i la controvèrsia. Les filmacions parlaran sobre matèries tan diverses com la salut mental, la pobresa, l’absurd de les ofertes a contrarellotge, l’homofòbia o la vulnerabilitat de les persones a les sectes. Anna Aumatell, formadora dels cursos, ha estat la directora de les peces escrites en creació col·lectiva durant el curs.

L’acte serà obert al públic als Cines Olot, el 22 de juny a les 21 h, amb una entrada de 3 € que podrà adquirir-se el mateix dia a taquilla o a través de la pàgina web www.cinesolot.cat. Per tancar la projecció, se celebrarà un refrigeri amb tots els assistents.