Pep Sau exposa a l’EME

A partir d’aquesta setmana i fins a finals d’abril es podrà visitar, a l’espai expositiu de l’Escola Municipal d’Expressió,  una mostra del treball del fotògraf i professor de l’escola Pep Sau.

Aquesta exposició és una petita mostra que forma part del llibre fotogràfic Beloved Gàmbia. Beloved Gambia és un llibre fotogràfic creat per Pep Sau, fotògraf professional i col·laborador de Somara Associació, que neix amb la voluntat de crear un recull de fotografies de la costa dels somriures d’Àfrica, la petita Gàmbia, per apropar el lector al país on Somara realitza alguns dels seus projectes.

Aquesta mostra es pot visitar en horari lectiu de l’EME, preferentment de 2/4 de 5 a 2/4 de 8 del vespre de dilluns a divendres