Sis Especialitats d’Expressió

El dijous de la setmana passada, es va portar a terme la presentació de l’exposició  de l’Escola Municipal d’Expressió que hi ha muntada a la Sala 15 de l’Hospici.

En aquesta mostra, hi ha treballs d’alumnes d’Expressió Plàstica, Explorart, Tallers Artístics, Il·lustració i Còmic, Ceràmica i Fotografia que son una part de la vintena d’especialitats diferents que s’ofereix en la programació del centre.  Aquesta varietat de disciplines, també engloba varietat d’edats que van des d’infants, passant per joves i adults fins a persones d’edat avançada.

En l’acte, el director de l’escola Tavi Algueró, va fer una presentació amb una visió àmplia del que és  l’EME en general, i seguidament, els responsables de cada especialitat van poder explicar al nombrós públic assistent el procés de treball que es du a terme dintre de cada aula per acabar amb les peces que es poden veure a la sala. L’acte el va tancar el director de l’àrea de Cultura i Educació, Ricard Sargatal, amb unes paraules de reconeixement a la feina i la rellevància que té l’Escola Municipal d’Expressió en l’àmbit cultural i educatiu de la ciutat.

També es va emplaçar al públic a que visités les altres especialitats que hi ha exposades en el vestíbul de Can Trincheria com son Creacions Tèxtils, Patchwork i Joieria Artística.