Visita de Miquel Bandrés

L’artista especialitzat en gravat Miquel Bandrés va venir a realitzar un taller participatiu amb una quarantena d’alumnes de les especialitats d’Il·lustració i Còmic, Tallers Artístics i d’Expressió Plàstica de l’EME d’edats compreses entre els 6 i els 16 anys.

A partir de la exposició instal·lada de gravats fets per ell mateix, en Miquel va introduir als alumnes al mon del gravat a través de les diferents tècniques, passant per les eines i les seves utilitats com també una acurada explicació del procés que s’ha de portar a terme per aconseguir uns resultats de qualitat òptims.

Va donar tot de consells i recomanacions per tal de que, ja dintre les aules, els participants poguessin, cadascú portar a terme una pràctica  fent un gravat d’un disseny propi amb la tècnica de la Punta Seca .

Una experiència molt enriquidora pel fet de conèixer de primera mà una tècnica poc coneguda però amb moltes possibilitats com a expressió artística.