Visitem el Saló del Còmic

Aquest passat divendres 3 de maig, una bona representació de l’alumnat de l’aula d’Il·lustració i Còmic de l’Escola Municipal d’Expressió es va desplaçar fins a Barcelona per poder assistir a la fira internacional Còmic Barcelona en la seva 42 edició.

Aquesta sortida contribueix a la cohesió de grup i fomenta l’interès artístic vers el món del còmic i la il·lustració ja que esdevé una bona experiència en poder visitar exposicions, presentacions de novetats, signatura d’autors, xerrades i contactar de prop amb les editorials dedicades a la publicació d’àlbums de tot tipus d’estils i tendències.

Tot plegat contribueix a motivar als alumnes a seguir treballant en l’aprenentatge a les aules de l’EME.